Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШептуха, О. М.-
dc.date.accessioned2023-03-07T12:29:33Z-
dc.date.available2023-03-07T12:29:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШептуха О. М. Формування конкурентної маркетингової стратегії банку в сучасних умовах. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 307-310.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25633-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleФормування конкурентної маркетингової стратегії банку в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-98.pdf290.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.