Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTaraievska, L.-
dc.contributor.authorRishchuk, L.-
dc.contributor.authorKushyna, M.-
dc.date.accessioned2023-03-07T11:57:30Z-
dc.date.available2023-03-07T11:57:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationTaraievska L., Rishchuk L., Kushyna M. Marketing communications in the age of crowdsourcing. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 283-285.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25614-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleMarketing communications in the age of crowdsourcinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-90.pdf257.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.