Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-03-07T08:15:50Z-
dc.date.available2023-03-07T08:15:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Маркетингові стратегії туристичних підприємств України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 242-245.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25492-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії туристичних підприємств Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-77.pdf403.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.