Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.-
dc.date.accessioned2023-03-07T08:07:40Z-
dc.date.available2023-03-07T08:07:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПалєхова Л. Л. Інноваційний маркетинг на основі добровільних міжнародних стандартів сталого розвитку. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 233-236.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25489-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleІнноваційний маркетинг на основі добровільних міжнародних стандартів сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-74.pdf276.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.