Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOstapenko, V. M.-
dc.date.accessioned2023-03-07T08:02:00Z-
dc.date.available2023-03-07T08:02:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationOstapenko V. M. Marketing research of higher education in the period COVID-19. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 226-229.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25486-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleMarketing research of higher education in the period COVID-19uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-72.pdf270.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.