Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегкий, І. О.-
dc.contributor.authorУстік, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-03-06T14:20:03Z-
dc.date.available2023-03-06T14:20:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛегкий І. О., Устік Т. В. Управління стратегічними маркетинговими ризиками як складова маркетингової діяльності торговельного підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 172-175.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25373-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleУправління стратегічними маркетинговими ризиками як складова маркетингової діяльності торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-55.pdf285.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.