Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, О. В.-
dc.contributor.authorШкляров, В.-
dc.date.accessioned2023-03-06T09:22:36Z-
dc.date.available2023-03-06T09:22:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрищенко О. В., Шкляров В. Облікові нюанси безкоштовної роздачі запасів в ході рекламної акції. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 68-71.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25233-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОблікові нюанси безкоштовної роздачі запасів в ході рекламної акціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-24.pdf326.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.