Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25200
Title: Екологічний маркетинг як концепція розвитку суспільних відносин
Authors: Бабан, Т. О.
Антощенкова, В. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бабан Т. О., Антощенкова В. В. Екологічний маркетинг як концепція розвитку суспільних відносин. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 16-20.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25200
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-7.pdf304.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.