Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24998
Назва: Теоретико-практичні аспекти маркетингу в сільському господарстві
Автори: Гринько, А. О.
Науковий керівник : Бабко, Н. М.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Гринько А. О. Теоретико-практичні аспекти маркетингу в сільському господарстві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 80-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24998
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-27.pdf139.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.