Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24989
Title: | Стратегічний контекст сталого розвитку туристичної сфери в Україні |
Other Titles: | Strategic context of sustainable tourist development in Ukraine |
Authors: | Моісєєва, Наталія Іванівна Крупіца, Ірина Вікторівна Байрачна, Оксана Костянтинівна Павлюк, Світлана Іванівна |
Keywords: | туризм;туристична сфера;туристичний ринок в умовах пандемії;внутрішній туризм;формування конкурентоспроможного туристичного продукту;комплексний підхід до розвитку туризму;tourism;tourism market under pandemic;tourism market under pandemic;the formation of a competitive tourism product;an integrated approach to tourism development |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Моісєєва Н. І., Крупіца І. В., Байрачна О. К., Павлюк С. І. Стратегічний контекст сталого розвитку туристичної сфери в Україні. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 2. С. 60-67. |
Series/Report no.: | Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2 |
Abstract: | У статті досліджено стратегічний розвиток туристичної сфери в Україні в умовах пандемії, проаналізовано основні кількісні та якісні тенденції. Встановлено, що розвиток туристичної сфери в Україні в умовах пандемії, з одного боку, викликав активізацію внутрішнього туризму, з іншого – є асиметричним, найбільше розвиваються самодіяльний туризм та місцеві подорожі за місто й сільський туризм. У зв’язку із цим діяльність туристичних фірм різко скоротилася. Незважаючи на те, що присутній вітчизняний платоспроможний споживач, туристичні фірми просто не можуть запропонувати йому адекватні за ціною та якістю й порівняні із іноземними аналогами туристичні послуги. Без істотних капітальних вкладень і їх ефективного освоєння туристична галузь України не може розвиватися. Після закінчення пандемії прогнозується, що платоспроможний український турист масово перейде на іноземний туризм. Слід зробити висновок, що вітчизняні туристичні фірми, окремі місцеві атракції використовують переваги, надані пандемією не для подальшого розвитку своєї діяльності, а для короткострокового нарощення прибутків. Особливо це стосується туристичних фірм та засобів розміщення узбережжя Азовського та Чорного морів. Що стосується туристичної зони Карпат, то в ній туристична галузь активно розвивається і постійно підвищується якість послуг, розробляються нові туристичні та екскурсійні програми. Отже, основними результатами розвитку туристичної сфери останні роки є збільшення внутрішнього туризму, створення додаткових робочих місць, загальне піднесення економіки регіонів прибережної зони та Карпат. Як і раніше, переважна більшість регіонів України дуже слабо використовує свій туристичний потенціал. Слід запропонувати та реалізувати комплексну програму для розвитку внутрішнього туризму в Україні за умови активного залучення іноземних туристів. В той час, коли більшість приймаючих країн закрилися для туристів (особливо в Азії, а для азійських країн – у Європі), слід запропонувати нові туристичні продукти, адаптувати вже існуючі для нових типів туристів та підвищити їх якість. Запропоновано комплексний підхід
до управління функціонуванням туристичної сфери окремого регіону. The article examines the strategic development of the tourism sector in Ukraine under COVID-19, analyzes the main quantitative and qualitative trends. It is outlined that the development of the tourism sector in Ukraine in pandemic conditions, on the one hand, caused the intensification of domestic tourism, on the other hand, it is asymmetric, the most developed ones are amateur tourism and local travel to the city and rural tourism. As a result, the activities of travel agencies have declined sharply. Despite the fact that there is a domestic solvent consumer, travel companies simply cannot offer them adequate travel services in price and quality and comparable to foreign counterparts. Without significant capital investments and their effective development, the tourism industry of Ukraine cannot develop. After the end of the pandemic, it is predicted that a solvent Ukrainian tourist will switch to foreign tourism in masse. It should be concluded that domestic travel companies, some local attractions use the benefits provided by the pandemic not for the further development of their activities, but for short-term revenue growth. This is especially true for travel agencies and accommodation facilities on the coastline of the Azov and Black Seas. As for the tourist zone of the Carpathians, the tourism industry is actively developing and the quality of services is constantly improving, new tourist and excursion programs are being developed. Thus, the main results of the development of the tourism industry in the last two years were the increase of domestic tourism, the creation of additional jobs, the general rise of the economy of the regions of the coastal zone and the Carpathians. As before, the vast majority of regions of Ukraine make very little use of their tourism potential. A comprehensive program for the development of domestic tourism in Ukraine should be proposed and implemented. The second direction is the active involvement of foreign tourists. At a time when most host countries are closed to tourists (especially in Asia, and for Asian countries – in Europe), it is necessary to offer new tourism products, adapt existing ones for new types of tourists and improve their quality. It is necessary to offer a comprehensive approach to managing the functioning of the tourism industry in each region. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24989 |
ISSN: | 2524-0455 |
Appears in Collections: | Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apie_2021_r02_a11.pdf | 255.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.