Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24960
Title: Аналіз ризиків на ринку туристичних послуг
Other Titles: Analysis of risks in the tourism service market
Authors: Калініченко, Сергій Миколайович
Омельченко, Галина Юріївна
Грохольський, Вадим Петрович
Грібіник, Андрій Володимирович
Грищенко, Надія Вадимівна
Keywords: ризики;класифікація ризиків;імовірність втрати;туристична діяльність;туристичні підприємства;risks;risk classification;probability of loss;tourist activity;tourist enterprises
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Калініченко С. М., Омельченко Г. Ю., Грохольський В. П., Грібіник А. В., Грищенко Н. В. Аналіз ризиків на ринку туристичних послуг. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 3. С. 26-31.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: Сучасна сфера туризму по праву вважається однією з найбільш високоприбуткових сфер життєдіяльності, що динамічно розвиваються. Вона позитивно впливає на економіку держави, з кожним днем прогресує в порівнянні з іншими галузями і приносить державі великий соціальний та економічний ефект. Але водночас слід зазначити, що туризм – дуже пластичне явище, схильне до подій та втручань різного роду. Сфера туризму безпосередньо чи опосередковано пов'язана з безліччю супутніх економічних галузей і взаємодіє майже з усіма державними структурами. Однак, незважаючи на свою привабливість і динамічність, сфера туризму доволі «примхлива» і вимагає до себе належної та професійної уваги. Зростання світового та українського туризму супроводжується підвищеним рівнем економічних, соціально-політичних та інших видів ризику, що впливають на учасників туристичного ринку та здатних значно коригувати туристичну активність. Крім соціально-економічних проблем сфери туризму, до яких відносять недосконалість нормативно-правової бази, неякісне та неоптимальне управління кадрами, слаборозвинену інноваційну діяльність та інше, існують проблеми, пов'язані з політичними та економічними перепадами та нестабільністю, застарілими системами зв'язку та комунікації. Перелічені проблеми не тільки гальмують розвиток цієї сфери діяльності, а й сприяють масовому відтоку доходів, які приносять державі туристські установи та організації. Сьогодні, у період активного розвитку туристичної індустрії, важливого значення набуває саме контроль ризиків. Кожен працівник туристичного підприємства несе відповідальність за життя та здоров'я споживачів-туристів, які постійно наражаються на небезпеку. При наданні туристичних послуг має бути забезпечений прийнятний рівень ризику для життя, здоров'я та власності туристів – як у звичайних умовах, так і в надзвичайних ситуаціях, які можуть виникнути у місці перебування та відпочинку.
The modern sphere of tourism is one of the most profitable spheres of life, which is developing dynamically. It has a positive effect on the state's economy, progresses day by day in comparison with other industries and brings great social and economic effect to the state. But at the same time, it should be noted that tourism is a very flexible phenomenon, prone to events and interventions of various kinds. The field of tourism is directly or indirectly related to many related economic sectors and interacts with almost all government agencies. However, despite its attractiveness and dynamism, the field of tourism is very “whimsical” and requires proper and professional attention. The growth of world and Ukrainian tourism is accompanied by an increased level of economic, socio-political and other types of risk that affect participants in the tourism market and can significantly adjust tourism activity. In addition to socio-economic problems in the field of tourism, which include the imperfection of the legal framework, poor and suboptimal human resources management, underdeveloped innovation, etc., there are problems related to political and economic turmoil and instability, outdated communication and communication systems. These problems not only hinder the development of this area of activity, but also contribute to the massive outflow of income brought to the state by tourist institutions and organizations. Today, in the period of active development of the tourism industry, risk control is becoming important. Every employee of a tourist enterprise is responsible for the life and health of consumers – tourists who are exposed constantly to danger. The provision of tourist services must ensure an acceptable level of risk to the life, health and property of tourists – both in normal conditions and in emergencies that may occur at the place of stay and recreation.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24960
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2021_r03_a05.pdf255.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.