Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24954
Title: Стратегічні перспективи розвитку організаціи но-технічної складової інфраструктури товарного ринку
Other Titles: Strategic prospects for the development of organizational and technical component in commodity market infrastructure
Authors: Дудник, Олена Василівна
Майборода, Марія Миколаївна
Міненко, Софія Іванівна
Keywords: інфраструктура;товарний ринок;інформаційні технології;стратегічний розвиток;інноваційна діяльність;біржі;складське господарство;логістика;infrastructure;commodity marke;information technologies;strategic development;innovation;exchanges;warehousing;logistics
Issue Date: 2021
Publisher: Тернопіль: Західноукраїнський національний університет
Citation: Дудник О. В., Майборода М. М., Міненко С. І. Стратегічні перспективи розвитку організаційно-технічної складової інфраструктури товарного ринку. Український журнал прикладної економіки та техніки. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет. 2021. Том 6. № 4. С. 175 – 181.
Abstract: Наукова публікація присвячена питанням стану та розвитку елементів організаційно-технічної складової інфраструктури товарного ринку в умовах посилення запровадження інформаційних технологій на всіх етапах ринкового процесу та досягнень науково-технічного прогресу. Такі тенденції й обґрунтовують необхідність подальших досліджень обраного напряму та визначають їх актуальність та своєчасність. Метою даної публікації є визначення стратегічних перспектив розвитку організаційно-технічної складової інфраструктури товарного ринку з огляду на тенденції розвитку товарного ринку. Організаційно– технічна інфраструктура є однією з трьох складових загальної ринкової інфраструктури товарного ринку. Приділена увага визначенню складових даного типу інфраструктури та розглянуто детально деякі з них. Зокрема, товарні біржі та функціонування біржового ринку, транспортну інфраструктуру та важливість створення логістичних ланцюгів регіонального рівня, визначені інші напрями розвитку, складське господарство та напрями покращення ситуації. Визначено, що організаційне та технічне забезпечення ринкового процесу полягає в запровадженні технологій, що постійно вимагають розширеного обміну інформацією, тобто залежить від рівня обсягу та складності обробки даних. Тож взаємодія учасників товарного ринку має інформаційний характер, і дана тенденція буде посилюватися в стратегічній перспективі. Інформаційні технології визначають особливий характер сучасної конкурентної боротьби, впливаючи на швидкість перебігу економічних процесів на товарному ринку і швидкість реагування на дії конкурента. У світі інформатизованої економіки здатність до постійної і безупинної адаптації є неодмінною умовою успішного ведення бізнесу. За результатами досліджень встановлено, що сучасний розвиток ринкових процесів відбувається під впливом двох тенденцій - стрімкої активізації діяльності, що пов’язана з прямим маркетингом, та використання інформаційних технологій як засобу удосконалення ринкових процесів, в тому числі і всіх організацій, що входять до інфраструктури товарного ринку. Для забезпечення системності у формуванні інфраструктури товарного ринку потрібно також враховувати розвиток фінансово-кредитної та інформаційно-консультаційної складової, що також вимагає подальших ґрунтовних досліджень.
The scientific publication considers the state and development of elements of the organizational and technical component of the infrastructure of the commodity market in terms of strengthening the introduction of information technology at all stages of the market process and the achievements of the scientific and technical process. Such tendencies justify the need for further research in the chosen direction and determine their relevance and timeliness. The purpose of this publication is to determine the strategic prospects for the development of organizational and technical component of the infrastructure of the commodity market given the trends in the commodity market. Organizational and technical infrastructure is one of the three components of the overall market infrastructure of the commodity market. Attention is paid to the definition of components of this type of infrastructure and some of them are considered in detail. In particular, commodity exchanges and the functioning of the exchange market, transport infrastructure and the importance of creating logistics chains at the regional level and identified other areas of development, warehousing and areas for improvement. It is determined that the organizational and technical support of the market process is the introduction of technologies that constantly require enhanced information exchange, ie depends on the level of volume and complexity of data processing. Therefore, the interaction of commodity market participants is informative and this trend will intensify in the strategic perspective. Information technology determines the special nature of modern competition, influencing the speed of economic processes in the commodity market and the speed of response to the actions of a competitor. In the world of informatized economy, the ability to constantly and continuously adapt is a prerequisite for successful business. Research has shown that the current development of market processes is influenced by two trends - the rapid intensification of activities related to direct marketing and the use of information technology as a means of improving market processes, including all organizations in the infrastructure of the commodity market. To ensure consistency in the formation of the infrastructure, the commodity market must also take into account the development of financial and credit and information and consulting component, which also requires further in-depth research.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24954
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ujae_2021_r04_a21.pdf393.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.