Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-03-02T12:07:09Z-
dc.date.available2023-03-02T12:07:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 54-57.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24935-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-18.pdf184.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.