Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24925
Title: Порівняльний аналіз корпоративної культури компанії на основі даних дослідження MIT SMR / CLASSDOOR CULTURE 500
Authors: Шкода, Т. Н.
Верба, П. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шкода Т. Н., Верба П. В. Порівняльний аналіз корпоративної культури компанії на основі даних дослідження MIT SMR / GLASSDOOR CULTURE 500. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 34-37.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24925
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-12.pdf194.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.