Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24829
Title: Теоретичні засади оцінювання маркетингової діяльності промислових підприємств при реалізації реінжинірингу бізнес-процесів
Authors: Таранюк, Л. М.
Кобизський, Д. С.
Таранюк, К. В.
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Таранюк Л. М., Кобизський Д. С., Таранюк К. В. Теоретичні засади оцінювання маркетингової діяльності промислових підприємств при реалізації реінжинірингу бізнес-процесів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 255-258.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24829
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_90.pdf212.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.