Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМармуль, Л. О.-
dc.date.accessioned2023-03-02T09:06:37Z-
dc.date.available2023-03-02T09:06:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМармуль Л. О. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту, 8-9 листопада 2018 р. Харків: ХНТУСГ, 2018. С. 253-255.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24827-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвяченої 70-річчю кафедри організації виробництва, бізнесу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2018_89.pdf184.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.