Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлініченко, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorПрядко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-01T08:20:39Z-
dc.date.available2023-03-01T08:20:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРеклама в системі маркетингу: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 6.030507 "Маркетинг", денної та заочної форм навчання; уклад.: Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, К. С. Олініченко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2016. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24583-
dc.description.abstractДисципліна "Реклама в системі маркетингу " є спеціальною, вивчення якої сприяє поглибленню професійних навичок студентів та спрямоване на підготовку кваліфікованих та компетентних фахівців сучасності. Викладення матеріалу є легким для сприйняття, основні положення візуально супроводжується схемами, рисунками, таблицями. Навчаючись за цим опорним конспектом, студенти зможуть зрозуміти суть і роль сучасних проблем реклами у комплексі маркетингової діяльності; набуття студентами теоретичних знань з питань організації методів рекламної діяльності; опанування методичним інструментарієм розробки та реалізації рекламних заходів; ознайомлення студентів з конкретними прикладами, зразками і засобами вдалого створення рекламної продукції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectрекламна продукціяuk_UA
dc.titleРеклама в системі маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KL_Reklama_16.pdf811.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.