Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24570
Title: Основи дизайну в маркетингу
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Савицька, Наталія Леонідівна
Keywords: маркетинг;реклама;дизайн;конпетенції;модуль;фірмовий стиль
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Савицька Н. Л., Олініченко К. С. Основи дизайну в маркетингу: консп. лекцій. Харків: ХДУХТ, 2016. 91 с.
Abstract: Метою вивчення дисципліни "Основи дизайну в маркетингу" є формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок з основ дизайну, а саме: розуміння сутності та особливостей дизайну в сучасному маркетингу, аналіз основних складових композиції; опанування методичним інструментарієм оцінки дизайнерських рішень; ознайомлення студентів з конкретними прикладами прийняття рішень щодо створення дизайнерської композиції.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24570
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KL_Dyzayn_marketynhu_16.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.