Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИльина, Е. В.-
dc.contributor.authorБондарь, С. В.-
dc.date.accessioned2023-02-28T08:37:22Z-
dc.date.available2023-02-28T08:37:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationИльина Е. В., Бондарь С. В. Влияние маркетинговых инструментов на развитие предприятия. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 512-514.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24377-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleВлияние маркетинговых инструментов на развитие предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-186.pdf155.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.