Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШептуха, О. М.-
dc.date.accessioned2023-02-24T14:58:30Z-
dc.date.available2023-02-24T14:58:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШептуха О. М. Маркетингова товарна політика банку в сучасних умовах. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 476-478.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24110-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГ-
dc.titleМаркетингова товарна політика банку в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-172.pdf155.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.