Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄсінова, Н.І.-
dc.contributor.authorЧаговець, Є.М.-
dc.date.accessioned2023-02-20T21:28:27Z-
dc.date.available2023-02-20T21:28:27Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЄсінова Н.І, Чаговець Є.М. «Master of Business Administration» — освіта після університету. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 430-436.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23438-
dc.description.abstractРозглянуто стан та особливості ринку МВА освіти. Надано характеристику найвідоміших програм МВА освіти. Надано рейтинг МВА шкіл.uk_UA
dc.description.abstractHere are considered state and peculiarity of market MBA education, description of famous programs MBA education and rating of MBA school.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subject«Master of Business Administration»uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectуниверситетuk_UA
dc.title«Master of Business Administration» — освіта після університетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_62.pdf198.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.