Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлохіна, О.М.-
dc.date.accessioned2023-02-20T19:33:52Z-
dc.date.available2023-02-20T19:33:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБлохіна О. М. Організаційне забезпечення комплексної системи управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 381-389.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23427-
dc.description.abstractВизначено сутність, основні функції та завдання центру управління конкурентними перевагами підприємства роздрібної торгівлі. Розглянуто основні теоретичні положення питання корпоративної культури та методи управління опором.uk_UA
dc.description.abstractEssence and basic principles of management an enterprise is considered; a primary purpose, principles, approaches and methods of management the competitive edges of enterprise of retail business, is certain.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкомплексна система управлінняuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcomplex management systemuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectкомплексная система управленияuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleОрганізаційне забезпечення комплексної системи управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_56.pdf257.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.