Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНocoвa, О.В.-
dc.contributor.authorСавицька, Н.Л.-
dc.date.accessioned2023-02-17T11:49:14Z-
dc.date.available2023-02-17T11:49:14Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНocoвa О. В., Савицька Н. Л. Мережа як сучасна форма організації підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 230-237.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23190-
dc.description.abstractДосліджено основні типи організаційного дизайну підприємств роздрібної торгівлі. Теоретично доведено ефективність мережевої організації ритейлу.uk_UA
dc.description.abstractThe basic types of organizational design of enterprises of retail business are investigated. Efficiency of network organization of retail business has beck theoretically proved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмережаuk_UA
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectchainuk_UA
dc.subjectretail trade enterpriseuk_UA
dc.subjectсетьuk_UA
dc.subjectпредприятие розничной торговлиuk_UA
dc.titleМережа як сучасна форма організації підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_36.pdf209.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.