Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимофєєв, В.М.-
dc.contributor.authorПольова, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-02-15T13:02:06Z-
dc.date.available2023-02-15T13:02:06Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТимофєєв В. М., Польова Т. В. Методологічні основи організації економічних досліджень. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 22-30.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22880-
dc.description.abstractРозгянуто сутність та взаємозв'язок фундаментальних наукових категорій в основі організації наукових досліджень.uk_UA
dc.description.abstractThe essence and interrelation of fundamental scientific categories which de- fines a basis of the organization of scientific research are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectекономічні дослідженняuk_UA
dc.subjectметодологічні основи організаціїuk_UA
dc.subjecteconomic researchuk_UA
dc.subjectmethodological foundations of the organizationuk_UA
dc.subjectэкономические исследованияuk_UA
dc.subjectметодологические основы организацииuk_UA
dc.titleМетодологічні основи організації економічних дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_6.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.