Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22412
Title: Теоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освіті
Authors: Чадаєва, К.Ю.
Коршунова, І.П.
Keywords: мотивація;навчальна діяльність;вища освіта;теоретично-методологічні засади;motivation;educational activity;higher education;theoretical and methodological principles;мотивация;учебная деятельность;высшее образование;теоретически-методологические основы
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Чадаєва К. Ю., Коршунова І. П. Теоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освіті. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 713-718.
Abstract: Розглядається питання потрібно-мотиваційної сфери особистості студентів, яка впливає на формування їх ціннісних ідеалів та орієнтирів. Акцентується увага на запропонованих у процесі навчання структуру мотиваційних компонентів, елементи мотивації та їх взаємозв’язок з характером навчальної діяльності. Надається характеристика побудови мотиваційної сфери навчання, яка визначає, спонукає, стимулює активність людини.
This article deals with problems of necessary motivational sphere of students’ personality which influences on formation of their value ideals and orientations. The structure of motivational components and elements of motivation and their interrelation with character of educational activity is taken into consideration. Description of motivational sphere structure of education which defines forces and stimulates person’s activity is given.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22412
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_102.pdf173.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.