Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22392
Title: Актуальні проблеми управління потребами та поведінкою споживачів
Authors: Яцун, Л.М.
Мель, В.О.
Keywords: потреби;поведінка;споживачі;управління;need;behavior;consumers;management;потребности;поведение;потребители;управление
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Яцун Л. М., Мель В. О. Актуальні проблеми управління потребами та поведінкою споживачів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С.687-694.
Abstract: Розглянуто основні підходи до визначення та оцінки потреб споживачів, запропоновано рекомендації щодо харчової поведінки споживачів з використанням основ самоменеджменту.
The basic going near determination and estimations of necessities of customers is considered, offered to recommendation in relation to the food conduct of customers with the use of bases of self-management.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22392
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_98.pdf181.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.