Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопова, О.В.-
dc.date.accessioned2023-02-07T21:04:53Z-
dc.date.available2023-02-07T21:04:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПрокопова О. В. Методичні підходи до оцінки доходів та витрат підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 344-351.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22117-
dc.description.abstractУ результаті проведеного дослідження було визначено поняття фінансових результатів діяльності підприємства та особливості їх формування, розглянуто порядок формування доходів, принципи їх оцінки;наведено особливості формування доходів та витрат в торговельній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractAs a result of the study was defined as the notion of financial performance and enterprise features of their formation, the procedure is considered income generation, the principles of evaluation, given the peculiarities of formation of income and expense in commercial activities.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectпідприємства торгівліuk_UA
dc.subjectметодичні підходиuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectincomeuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectmethodological approachesuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectдоходыuk_UA
dc.subjectрасходыuk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.subjectметодические подходыuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до оцінки доходів та витрат підприємств торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_51.pdf163.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.