Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22069
Title: Аналіз діяльності вітчизняного підприємства та розробка показників оцінки якості логістичного обслуговування споживачів
Authors: Суркова, Марина Сергіївна
metadata.dc.contributor.advisor: Сподар, К. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет; Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Keywords: макаронні вироби;логістична система підприємства;логістичне обслуговування споживачів
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Суркова М. С. Аналіз діяльності вітчизняного підприємства та розробка показників оцінки якості логістичного обслуговування споживачів: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; наук. кер. К. В. Сподар; Харків; ДБТУ. 2022. 100 с.
Abstract: Метою даної кваліфікаційної роботи є аналіз діяльності та розробка показників якості логістичного обслуговування споживачів вітчизняного підприємства ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика». Кожне підприємство можна розглядати як відкриту систему, яка безпосередньо взаємодіє з навколишнім середовищем. Саме логістична діяльність компанії відповідає за гармонізацію відносин між виробником, постачальниками та споживачами. Звичайно, на цей вид діяльності впливають як зовнішні, так і внутрішні фактори. Визначення впливу цих факторів на логістичну діяльність підприємства дозволяє оцінити ці фактори та розробити систему прийомів і методів, які дозволяють максимально використати корисні фактори та зменшити вплив несприятливих факторів. Це може служити предметом окремого дослідження. Аналізуючи систему логістичного обслуговування споживачів ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» можна виділити такі напрями –логістика постачання, виробничо-складська логістика, транспортна логістика, інформаційна логістика. Для ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» дані напрями є ключовими, їх аналіз дозволить повною мірою оцінити ефективність існуючої логістичної системи підприємства. Основуючись на результатах опитування клієнтів, найбільш вагомим показником логістичного обслуговування є готовність товарів до постачання, що обумовлено постійно зростаючою «часочутливістю» ринку, бажанням клієнтів збільшувати товарообіг, при цьому зменшуючи власні складські запаси. Одним із найважливіших показників системи обслуговування в ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» є готовність замовлення до постачання за всіма позиціями. Встановлено, що цей показник має найвищу значимість для клієнта та найнижчу оцінку фактичного стану надання даної послуги. Послуги «Короткий термін отримання замовлення» та «Точне дотримання термінів поставки» безпосередньо пов’язана із рівнем складських запасів споживачів, тому зміна фактичних термінів поставки збільшує такі запаси, що відображається на незадоволення клієнтів. Причому, відхилення заявлених термінів поставки замовлення від дійсних, мають більший вплив на кількісні характеристики складських запасів клієнтів, аніж відхилення стосовно виявленого попиту на товари. Показники «Швидке задоволення претензій» та «Доставка товару без підтверджень» мають приблизно однакову значимість для клієнта, але керівництву підприємства слід звернути увагу на послугу задоволення претензій, адже це в свою чергу впливає на рейтинг підприємства серед споживачів. В свою чергу фактична оцінка послуги доставки товару без підтвердження має найвищий бал, хоча в деяких випадках (наприклад, новий клієнт-споживач), необхідним є уточнення строків та часу надходження замовлення. Доцільно також звернути увагу на цей показник. Під час аналізу діяльності ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» було виявлено проблему невідповідності рівня якості вхідної сировини та матеріалів, що закуповуються у не основних постачальників, що в свою чергу впливає на всі системи підприємства, в тому числі і на логістичне обслуговування споживачів. Запропоновано шляхи вирішення даної проблеми, а саме – можливе застосування електронної системи аналізу потреб ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика», що обумовлено необхідністю удосконалення процесу закупки необхідної сировини та матеріалів, послуг. Новизною в даній дипломній роботі є дослідження змісту логістичної системи ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» та шляхи її оцінювання. Одержані результати досліджень мають певну цінність для підприємств, що займаються продажем товарів та логістикою.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22069
Appears in Collections:076 - "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_Surkova.pdf
  Restricted Access
2.72 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Anotatsiya_Surkova.pdf
  Restricted Access
74.1 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.