Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21810
Назва: Технологія формування людського фактора антикризового управління в підприємствах роздрібної торгівлі
Автори: Забродська, Г.І.
Ключові слова: людський фактор;антикризове управління;підприємства роздрібної торгівлі;human factor;anti-crisis management;retail trade enterprises;человеческий фактор;антикризисное управление;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Забродська Г. І. Технологія формування людського фактора антикризового управління в підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 306-315.
Короткий огляд (реферат): Визначено особливості людського фактора антикризового управління та запропоновано технологію його формування в підприємствах роздрібної торгівлі.
The features of human factor of antykryzysnogo management are certain and technology of his forming in the enterprises of retail business is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21810
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_46.pdf219.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.