Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNikitina, A. V.-
dc.date.accessioned2023-02-01T18:52:26Z-
dc.date.available2023-02-01T18:52:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationNikitina A. V. Internet advertising as efficient promotion instruments of small businesses under global digitalization conditions: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків, ХДУХТ 2021. С. 47-50uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21565-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleInternet advertising as efficient promotion instruments of small businesses under global digitalization conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.21-47-50.pdf287.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.