Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21479
Title: Маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности предприятия
Authors: Шлейко, В. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Исаченко, Е. М.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шлейко В. В. Маркетинг как инструмент повышения эффективности деятельности предприятия. Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; науч. рук. Исаченко Е. М. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 249-252.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21479
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_90.pdf124.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.