Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21310
Title: Підвищення ефективності трактора на транспортних роботах в складі агрегату змінної маси
Other Titles: Повышение эффективности трактора на транспортных работах в составе агрегата переменной массы
Improving the efficiency of tractor in transport works in the composition of the variable mass unit
Authors: Шуляк, М. Л.
Крамаренко, О.В.
Марченков, С.П.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шуляк М. Л., Крамаренко О. В., Марченков С. П. Підвищення ефективності трактора на транспортних роботах в складі агрегату змінної маси. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 198 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2019. С. 344-349.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 198
Abstract: В аграрному секторі транспорт займає важливе місце: він починає і завершує процеси виробництва продукції рослинництва і тваринництва та здійснює технологічні зв'язки між окремими етапами робіт. На частку транспортних робіт, що виконують трактори в аграрному секторі, припадає понад 35% від обсягу основних видів робіт. Однак, як для транспортних, так і для транспортно-технологічних агрегатів властиво не повне використання потужності двигуна трактора, що призводить до неефективного використання тракторів. Одним з відомих способів поліпшення паливної економічності за рахунок більш повного завантаження двигуна, є перехід на знижені обороти двигуна і підвищену передачу трансмісії. Цей спосіб широко застосовується при роботі трактора тягової концепції, при переході до тягово-енергетичної концепції має деякі обмеження викликані зв'язком між оборотами двигуна і ВВП.
В аграрном секторе транспорт занимает важное место: он начинает и завершает процессы производства продукции растениеводства и животноводства и осуществляет технологические связи между отдельными этапами работ. На долю транспортных работ, выполняемых тракторами в аграрном секторе, приходится более 35% от объема основных видов работ. Однако, как для транспортных, так и для транспортно-технологических агрегатов свойственно не полное использование мощности двигателя трактора, что приводит к неэффективному использованию тракторов. Одним из известных способов улучшения топливной экономичности за счет более полной загрузки двигателя, является переход на пониженные обороты двигателя и повышенную передачу трансмиссии. Этот способ широко применяется при работе трактора тяговой концепции, при переходе к тяговоэнергетической концепции имеет некоторые ограничения вызванные связью между оборотами двигателя и ВОМ.
In the agrarian sector, transport occupies an important place: it starts and completes the processes of crop production and livestock production and implements the technological links between the individual stages of work. The share of transport work performed by tractors in the agricultural sector accounts for more than 35% of the volume of the main types of work. However, both for transport and transporttechnological units it is characteristic not to use the engine power of the tractor completely, which leads to inefficient use of tractors. One of the known ways to improve fuel efficiency due to a more complete engine load, is to switch to lower engine rpm and higher transmission. This method is widely used in the operation of the tractor traction concept, in the transition to the traction and energy concept has some limitations caused by the connection between the engine speed and the PTO.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21310
ISBN: 5-7987-0176Х
Appears in Collections:Випуск 198: Механізація сільськогосподарського виробництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_198_2019_46.pdf456.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.