Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21123
Title: | Совершенствование бортовых информационных систем тракторов для безопасной работы на уклонах |
Other Titles: | Удосконалення бортових інформаційних систем тракторів для безпечної роботи на ухилах Improvement of in-vehicle information systems of tractors for safe operation on slopes |
Authors: | Полянский, А. С. Кириенко, Н. М. Задорожняя, В. В. Переверзева, Л. Н. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Полянский А. С., Кириенко Н. М., Задорожняя В. В., Переверзева Л. Н. Совершенствование бортовых информационных систем тракторов для безопасной работы на уклонах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 198 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2019. С. 164-168. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 198 |
Abstract: | Комплексная оценка ландшафта Украины показала, что 96,5%
сельскохозяйственных земель, располагаются на склонах до 5°, а 3,5% имеют
уклон 5-15° и выше. В отдельных областях склоны крутизной более 5° имеют
значительный удельный вес. Установлено, что крутизна склонов (5-25°), где производятся транспортно-технологические операции, является основной причиной опрокидывания тракторов.
Разработаны прибор и алгоритм бортовых информационных систем
тракторов с использованием высокоточных мобильных регистрационных
комплексов для оценки динамических параметров тягово-транспортных
средств при движении на уклоне.
Система при наличии опасности опрокидывания сигнализирует
водителю о превышении допустимого угла наклона при помощи прибора
ПЗФ-2К. Если водитель своими действиями не снижает опасности
(уменьшение скорости движения вплоть до полной остановки машины),
система останавливает мобильную машину принудительно. Комплексна оцінка ландшафту України показала, що 96,5% сільськогосподарських земель, розташовуються на схилах до 5°, а 3,5% мають ухил 5-15° і вище. В окремих областях схили крутизною більше 5° мають значну питому вагу. Встановлено, що крутизна схилів (5-25°), де виробляються транспортнотехнологічні операції, є основною причиною перекидання тракторів. Розроблені прилад і алгоритм бортових інформаційних систем тракторів з використанням високоточних мобільних реєстраційних комплексів для оцінки динамічних параметрів тягово-транспортних засобів при русі на ухилі. Система при наявності небезпеки перекидання сигналізує водієві про перевищення допустимого кута нахилу за допомогою приладу ПЗФ-2К. Якщо водій своїми діями не знижує небезпеку (зменшення швидкості руху аж до повної зупинки машини), система зупиняє мобільний машину примусово. A comprehensive assessment of the landscape of Ukraine showed that 96.5% of agricultural land located on the slopes up to 5°, and 3.5% have a slope of 5-15° and above. In some areas slopes steepness of more than 5° have a significant proportion. It is established that the steepness of the slopes (5-25°), where transport and technological operations are carried out, is the main reason for the overturning of tractors. The developed device and algorithm for in-vehicle information systems of tractors, using high-precision mobile registration systems to assess the dynamic parameters of the traction vehicle when driving on a gradient. The system in the presence of danger of overturning signals to the driver about exceeding of an admissible angle of inclination by means of the device pzf-2K. If the driver does not reduce the danger by his actions (reducing the speed of movement up to a complete stop of the car), the system stops the mobile car forcibly |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21123 |
ISBN: | 5-7987-0176Х |
Appears in Collections: | Випуск 198: Механізація сільськогосподарського виробництва |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Visnyk KhNTUSH_198_2019_24.pdf | 355.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.