Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21039
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлец, Д. М.-
dc.contributor.authorДубінін, Є. О.-
dc.contributor.authorСлинченко, І. В.-
dc.contributor.authorПолянський, О. С.-
dc.date.accessioned2023-01-26T21:24:27Z-
dc.date.available2023-01-26T21:24:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКлец Д. М., Дубінін Є. О., Слинченко І. В., Полянський О. С. Вплив різниці коефіцієнтів опору коченню ведучих коліс на стійкість автомобіля проти заносу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 198 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2019. С. 118-129.uk_UA
dc.identifier.isbn5-7987-0176Х-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21039-
dc.description.abstractДосліджено вплив різниці коефіцієнтів опору коченню лівих та правих ведучих коліс на стійкість автомобіля проти заносу. Отримано залежності, що зв'язують величини коефіцієнтів блокування міжосьових диференціалів з величиною співвідношення коефіцієнтів опору коченню коліс і геометричними параметрами автомобіля. Отримані залежності можуть бути реалізовані у програмному забезпеченні для імітаційного моделювання автомобілів, систем динамічної стабілізації та автомобільних тренажерів, а також у судовій автотехнічній експертизі.uk_UA
dc.description.abstractИсследовано влияние разности коэффициентов сопротивления качению левых и правых ведущих колес на устойчивость автомобиля против заноса. Получены зависимости, связывающие величины коэффициентов блокировки межосевых дифференциалов с величиной соотношения коэффициентов сопротивления качению колес и геометрическими параметрами автомобиля. Полученные зависимости могут быть реализованы в программном обеспечении для имитационного моделирования автомобилей, систем динамической стабилизации и автомобильных тренажеров, а также в судебной автотехнической экспертизе.uk_UA
dc.description.abstractThe influence of the difference in the rolling resistance coefficients of the left and right drive wheels on the stability of vehicle against skidding is investigated. Dependences that connect the values of the blocking coefficients for the axle differentials with the ratio of the wheels rolling resistance coefficients and the vehicle geometrical parameters are obtained. The got dependences can be realized in software for the imitation design of cars, systems of the dynamic stabilizing and car trainers, and also in judicial vehicle examination.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 198-
dc.subjectстійкістьuk_UA
dc.subjectопір коченнюuk_UA
dc.subjectдиференціалuk_UA
dc.subjectзаносuk_UA
dc.subjectустойчивостьuk_UA
dc.subjectсопротивление качениюuk_UA
dc.subjectдифференциалuk_UA
dc.subjectзаносuk_UA
dc.subjectstabilityuk_UA
dc.subjectrolling resistanceuk_UA
dc.subjectdifferentialuk_UA
dc.subjectskiddinguk_UA
dc.titleВплив різниці коефіцієнтів опору коченню ведучих коліс на стійкість автомобіля проти заносуuk_UA
dc.title.alternativeВлияние разности коэффициентов сопротивления качению ведущих колес на устойчивость автомобиля против заносаuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of difference of leading wheels rolling resistance coefficients on the vehicle stability against skiddinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 198: Механізація сільськогосподарського виробництва

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk KhNTUSH_198_2019_20.pdf722.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.