Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20744
Title: Теоретичні основи формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств у разі виходу на зовнішній ринок
Authors: Тютюнникова, С.В.
Кот, О.В.
Левін, Р.В.
Keywords: маркетингова стратегія;вітчизняні підприємства;зовнішній ринок;marketing strategy;domestic enterprises;foreign market;маркетинговая стратегия;отечественные предприятия;внешний рынок
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Тютюнникова С. В., Кот О. В., Левін Р. В. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств у разі виходу на зовнішній ринок. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 393-399.
Abstract: Визначено основи формування маркетингової стратегії підприємства у разі виходу на зовнішній ринок, виявлено теоретичні аспекти реалізації маркетингової стратегії на підприємстві, визначено ефективність використання інтегрованого підходу до формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств.
The basics of forming a marketing strategy company in entering the foreign market is determined, the theoretical aspects of marketing strategy at the enterprise are emphasized, the effectiveness of using an integrated approach to building of marketing strategies of domestic enterprises is proved.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20744
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_60.pdf160.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.