Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФилипенко, О.М.-
dc.contributor.authorЗінов’єва, І.В.-
dc.date.accessioned2023-01-19T18:20:18Z-
dc.date.available2023-01-19T18:20:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationФилипенко О. М., Зінов’єва І. В. Механізми подолання кризи на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 289-294.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20477-
dc.description.abstractРозглянуто основні тенденції розвитку підприємств роздрібної торгівлі у період економічної кризи та основні антикризові стратегії, що спрямовані на подолання негативних наслідків кризи.uk_UA
dc.description.abstractThe basic progress of enterprises of retail business trends in the period of economic crisis and basic anticrisis strategies which are directed on overcoming of consequences of crisis are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectкризисuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleМеханізми подолання кризи на підприємствах роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_44.pdf171.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.