Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛяшенко, О.Ю.-
dc.date.accessioned2023-01-19T16:15:06Z-
dc.date.available2023-01-19T16:15:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛяшенко О. Ю. Теоретичні основи механізму забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 275-281.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20460-
dc.description.abstractРозглянуто чинники впливу та показники, які зумовлюють рівень конкурентоспроможності торговельного підприємства; узагальнено понятійний апарат щодо методів оцінки конкурентоспроможності та механізмів підвищення її рівня.uk_UA
dc.description.abstractThe influence factors which determine the level of the competitiveness of the trading enterprise are overviewed; the conceptual system concerning methods of valuation of competitiveness and mechanisms of increasing of its level are generalized.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectторговельні підприємстваuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectторговые предприятияuk_UA
dc.titleТеоретичні основи механізму забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_42.pdf166.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.