Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна, М.В.-
dc.date.accessioned2023-01-19T11:12:45Z-
dc.date.available2023-01-19T11:12:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧорна М. В. Конкуренція в роздрібній торгівлі: специфіка та особливості прояву. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 245-254.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20435-
dc.description.abstractВиокремлено та узагальнено особливості конкуренції в сучасній вітчизняній роздрібній торгівлі; систематизовано її види відповідно поведінського та структурного підходів до визначення сутності цієї категорії.uk_UA
dc.description.abstractThe features of competition in a modern domestic retail business are distinguished and generalized; its kinds in accordance with behavioral and structural approaches to determination of the essence of this category are systematized.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.titleКонкуренція в роздрібній торгівлі: специфіка та особливості проявуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_38.pdf200.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.