Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20411
Title: Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності
Other Titles: The Current Aspects of Digital Marketing: Key Performance Indicators
Authors: Бубенець, Ірина Георгіївна
Сломінцев, Дмитро Михайлович
Keywords: цифровізація маркетингу;цифровий маркетинг;показники ефективності;вебаналітика;digitalization of marketing;digital marketing;performance indicators;web analytics
Issue Date: 2022
Publisher: Харків
Citation: Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес Інформ: міжнародний науковий економічний журнал. Харків, 2022. С. 271-276.
Abstract: У зв’язку із тим, що у світі стрімко розвиваються нові цифрові технології, активно йде процес цифровізації суспільства, бізнесу та держави, сьогодні актуальним є питання цифровізації маркетингової діяльності підприємств з метою своєчасної адаптації бізнесу до нових викликів і забезпечення конкурентних переваг на ринку. Мета статті полягає у дослідженні теоретичних аспектів щодо визначення сутності цифрового маркетингу, особливостей використання каналів, технологій цифрового маркетингу, аналітичних показників та інструментів ефективного його використання. При аналізі, систематизації й узагальненні наукових праць багатьох учених було розглянуто практичні аспекти цифровізації маркетингу, систематизовано погляди дослідників на визначення поняття «цифровий маркетинг». У результаті дослідження було виділено сучасні інструменти та канали цифрового маркетингу. Визначено можливості цифрового маркетингу та динаміку його розвитку. Відзначено, що, крім каналів комунікації, цифровий маркетинг передбачає використання сучасних онлайн-технологій для обробки необхідної інформації та створює стратегічний актив підприємства – базу даних. На основі аналізу даних приймаються управлінські та маркетингові рішення. Відповідно, важливою складовою для цифровізації маркетингової діяльності підприємства є бізнес-аналітика, яка формується та отримується з використанням вебаналітики. Обґрунтовано, що ефект від впровадження інструментів та каналів цифрового маркетингу дозволить використовувати знання про необхідні системи вебаналітики та основні показники ефективності, які відображають результативність цифрового маркетингу. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розробка стратегій цифрового маркетингу для різних сфер бізнесу, враховуючи результати аналізу основних показників ефективності цифрового маркетингу.
Due to the fact that new digital technologies are rapidly developing in the world, the process of digitalization of society, business and the State is actively underway, the present-day issue of digitalization of marketing activities of enterprises in order to timely adapt business to new challenges and ensure competitive advantages in the market is of relevance. The purpose of the article is to study the theoretical aspects of determining the essence of digital marketing, features of the use of channels, digital marketing technologies, analytical indicators, and instruments for its effective use. In the analysis, systematization and generalization of scientific works of many scholars, the practical aspects of digitalization of marketing were considered, the views of researchers on the definition of the concept of «digital marketing» were systematized. As a result of the study, modern digital marketing instruments and channels are allocated. The possibilities of digital marketing and the dynamics of its development are defined. It is noted that, in addition to communication channels, digital marketing involves the use of modern online technologies to process the necessary information and creates a strategic asset of the enterprise – a database. Based on data analysis, management and marketing decisions are made. Accordingly, an important component for the digitalization of the marketing activity of the enterprise is business analytics, which is formed and obtained using web analytics. It is substantiated that the effect of the introduction of digital marketing instruments and channels will allow to use knowledge about the necessary web analytics systems and key performance indicators that reflect the effectiveness of digital marketing. The prospect of further research in this direction is the development of digital marketing strategies for various business areas, taking into account the results of the analysis of the main performance indicators of digital marketing.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20411
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2022-11_0-pages-271_276 Bubenets .pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.