Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВардіашвілі, А. В.-
dc.date.accessioned2023-01-16T14:54:33Z-
dc.date.available2023-01-16T14:54:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВардіашвілі А. В. Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 129-135.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20253-
dc.description.abstractВ статті розглянуто систему конкурентних стратегій підприємств, зокрема, особлива увага приділяється стратегії отримання конкурентних переваг в якості загальної конкурентної стратегії. Проаналізовано особливості формування і використання деяких певних стратегій для сучасних умовах підприємств. Запропонована комплексна стратегія для формування конкурентного потенціалу та конкурентоспроможності підприємств функціональними компонентамиuk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена система конкурентных стратегий предприятий, в частности, особое внимание уделяется стратегии получения конкурентных преимуществ в качестве общей конкурентной стратегии. Проанализированы особенности формирования и использования некоторых определенных стратегий для современных условиях предприятий. Предложена комплексная стратегия для формирования конкурентного потенциала и конкурентоспособности предприятий функциональными компонентами.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes a system of competitive strategies of enterprises, in particular, it focuses on strategies to gain competitive advantage in an overall competitive strategy. The peculiarities of formation and use of some specific strategies for modern conditions of enterprises. A comprehensive strategy for the formation of competitive potential and competitiveness of the enterprises of the functional components.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleОсобливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємствuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования моделей в сфере маркетинга интегрированных компанийuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of forming models in the marketing of integrated enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 200: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_200_2019_15.pdf300.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.