Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20229
Title: Дидактичні засади формування кадрового потенціалу аграрної сфери як стратегічного ресурсу розвитку соціально-економічних систем
Other Titles: Дидактические принципы формирования кадрового потенциала аграрной сферы как стратегического ресурса развития социально-экономических систем
Didactic principles of forming of skilled potential of agrarian sphere as a strategic resource of development of the socio-economic systems
Authors: Нагаєв, В. М.
Нагаєва, Г. О.
Keywords: кадровий потенціал;професійна компетентність;навчально-творча діяльність;досвід творчої діяльності;дворівнева педагогічна технологія управління навчально-творчою діяльністю;кадровый потенциал;профессиональная компетентность;учебно-творческая деятельность;опыт творческой деятельности;двухуровневая педагогическая технология управления учебно-творческой деятельностью;skilled potential;professional competence;educational-creative activity;experience of creative activity;two-tier pedagogical technology of management educational-creative activity
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Нагаєв В. М., Нагаєва Г. О. Дидактичні засади формування кадрового потенціалу аграрної сфери як стратегічного ресурсу розвитку соціально-економічних систем. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 44-53.
Abstract: Аналізуються провідні компоненти творчого досвіду в системі професійної компетентності фахівців аграрної сфери. Розглядаються технологічні етапи процесу професійної підготовки аграріїв у контексті формування творчого досвіду. Обґрунтовуються дидактичні методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Мета статті полягає в обґрунтуванні дидактичних засад формування кадрового потенціалу аграрної сфери на основі удосконалення освітнього складника та впровадження дворівневої педагогічної технології управління начально-творчою діяльністю студентів на макро- та мікрорівнях. Результати експериментальної роботи засвідчили суттєве підвищення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців аграрної сфери. Запропонована педагогічна технологія забезпечує технологізацію розвитку творчого досвіду студентів від репродуктивних рівнів до продуктивних і творчих.
Анализируются ведущие компоненты творческого опыта в системе профессиональной компетентности специалистов аграрной сферы. Рассматриваются технологические этапы процесса профессиональной подготовки аграриев в контексте формирования творческого опыта. Обосновываются дидактичные методы, формы и средства реализации педагогической технологии управления учебно-творческой деятельностью студентов. Цель статьи заключается в обосновании дидактичных принципов формирования кадрового потенциала аграрной сферы на основе совершенствования образовательной составляющей и внедрения двухуровневой педагогической технологии управления учебнотворческой деятельностью студентов на макро- и микроуровнях. Результаты экспериментальной работы засвидетельствовали существенное повышение уровня сформированности профессиональной компетентности будущих специалистов аграрной сферы. Предложенная педагогическая технология обеспечивает технологизацию развития творческого опыта студентов от репродуктивных уровней к продуктивным и творческим.
Leading constituents of creative experience is analysed in the system of professional competence of specialists of agrarian sphere. The technological stages of process of professional preparation of agrarians are examined in the context of forming of creative experience. Didactics methods, forms and facilities of realization of pedagogical technology of management educationalcreative activity of students, are grounded. The purpose of the article consists in the ground of didactics principles of forming of skilled potential of agrarian sphere on the basis of perfection of educational constituent and introduction of two-tier pedagogical technology of management educational-creative activity of students on macro- and microlevels. Experimental job performances witnessed the substantial increase of level of formed of professional competence of future specialists of agrarian sphere. The offered pedagogical technology provides technological development of creative experience of students from genesial levels to productive and creative.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20229
Appears in Collections:Випуск 200: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_200_2019_7.pdf446.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.