Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуйських, Н. В.-
dc.contributor.authorЗелінський, Ю. В.-
dc.date.accessioned2023-01-11T09:33:37Z-
dc.date.available2023-01-11T09:33:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБуйських Н. В., Зелінський Ю. В. Визначення адгезії лакофарбових покриттів на деревних підкладках. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 169 «Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології». 2016. С. 7-10.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20014-
dc.description.abstractНаведено методику проведення та результати експериментальних досліджень з визначення адгезії лакофарбових покриттів, створених різними лакофарбовими матеріалами.uk_UA
dc.description.abstractMethodology and results of experimental studies of the determination of adhesion coatings inflicted by different varnish materials.uk_UA
dc.description.abstractОписана методика выполнения и результаты экспериментальных исследований по определению адгезии лакокрасочных покрытий, нанесенных различными лакокрасочными материалами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка;№ 169.-
dc.titleВизначення адгезії лакофарбових покриттів на деревних підкладкахuk_UA
dc.title.alternativeОпределение адгезии лакокрасочных покрытий на древесных подложкахuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of adhesion coatings varnish on wood substrateuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 169: Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_169_2016.pdf628.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.