Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Title: Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства
Authors: Москаленко, К.С.
Keywords: конкуренція;раціональна асортиментна політика;торговельне підприємство;competition;rational assortment policy;trading company;конкуренция;рациональная ассортиментная политика;торговое предприятие
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Москаленко К. С. Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 348-353.
Abstract: Розглянуто методику визначення видової конкуренції на конкретному товарному ринку підприємств роздрібної торгівлі, що дозволяє сформувати раціональну асортиментну політику.
In article the procedure of definition of a specific competition in the specific commodity market of the enterprises of the retail commerce is considered, allowing to generate rational a policy of assortment.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19990
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_52.pdf169.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.