Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСушко, О.В.-
dc.date.accessioned2023-01-10T10:50:52Z-
dc.date.available2023-01-10T10:50:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСушко О. В. Особливості просування об’єктів нерухомості через мережу Інтернет. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 312-320.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19985-
dc.description.abstractВизначено та узагальнено особливості та проблеми просування об’єктів нерухомості за допомогою мережі Інтернет як базового каналу рекламної комунікації.uk_UA
dc.description.abstractСertainly and features and problems of advancement of objects of the real estate are generalized by a network the Internet as a base channel of publicity communication.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectоб’єкти нерухомостіuk_UA
dc.subjectмережа Інтернетuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectreal estate objectsuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectобъекты недвижимостиuk_UA
dc.subjectсеть Интернетuk_UA
dc.subjectпродвижениеuk_UA
dc.titleОсобливості просування об’єктів нерухомості через мережу Інтернетuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_47.pdf197.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.