Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПічугіна, Т.С.-
dc.contributor.authorКруглова, О.А.-
dc.contributor.authorШуміло, О.С.-
dc.date.accessioned2023-01-06T21:28:53Z-
dc.date.available2023-01-06T21:28:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПічугіна Т. С., Круглова О. А., Шуміло О. С. Управління обслуговуванням споживачів на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 162-169.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19906-
dc.description.abstractПодано результати досліджень щодо формування ефективної системи обслуговування споживачів на підприємствах роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe results of researches the problem of forming an efficient system of trade services in the retail trade enterprises are presented.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleУправління обслуговуванням споживачів на підприємствах роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_27.pdf258.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.