Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРейзлер, Є. Д.-
dc.date.accessioned2022-06-28T10:55:13Z-
dc.date.available2022-06-28T10:55:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРейзлер Є. Д. Маркетингові стратегії управління підприємством. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 423-424 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1973-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії управління підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_conference_URSES_DBTU_22-424-425.pdf196.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.