Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMazhulin, Y. E.-
dc.date.accessioned2022-06-27T20:32:25Z-
dc.date.available2022-06-27T20:32:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMazhulin Y. E. Theoretical aspects of marketing management of enterprises. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 383-385 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1913-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleTheoretical aspects of marketing management of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_conference_URSES_DBTU_22-384-386.pdf266.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.