Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorЗазуля, А. О.-
dc.contributor.authorОріщенко, А. С.-
dc.contributor.authorХижняк, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2022-12-21T07:20:07Z-
dc.date.available2022-12-21T07:20:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗазуля А. О., Оріщенко А. С., Хижняк Н. Ю. Практичні підходи до формування конкурентних переваг підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2016. Вип. 1. С. 32.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18926-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 1-
dc.titleПрактичні підходи до формування конкурентних переваг підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnik SNT_ V. 1(3)_2016-32.pdf486.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.