Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAkmen, Victoria-
dc.contributor.authorSorokina, Svitlana-
dc.contributor.authorPenkina, Natalia-
dc.date.accessioned2022-12-19T20:37:20Z-
dc.date.available2022-12-19T20:37:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationVictoria Akmen, Svitlana Sorokina, Natalia Penkina. The role of key educational competencies in the paradigm of development of a complete distance education system. Технологічні засади професійної підготовки фахівців вищої освіти в умовах дистанційного навчання: матеріали Всеукраїнського науково-практичного вебінару для науково-педагогічних працівників (м. Харків, 22 листопада 2022 року); Харків : ХОГО «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти», 2022. С. 50-52.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18742-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleThe role of key educational competencies in the paradigm of development of a complete distance education systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Технологічні засади професійної підготовки фахівців вищої освіти в умовах дистанційного навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
viebinar_22-11_2022-50-52.pdf157.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.