Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18491
Title: Особливості діагностики ефективності менеджменту
Other Titles: Особенности диагностики эффективности менеджмента
Features diagnostic efficiency of management
Authors: Заїка, С. О.
Грідін, О. В.
Keywords: ефективність менеджменту;діагностика;управління;стратегія;підприємство;эффективность менеджмента;диагностика;управление;стратегия;предприятие;efficiency of management;diagnosis;management;strategy;business
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Заїка С. О., Грідін О. В. Особливості діагностики ефективності менеджменту. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 171 «Економічні науки». 2016. С. 195-204.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 171;
Abstract: В умовах господарювання, що склались на сьогодні, найбільш важливим завданням для підприємств є швидка і адекватна оцінка змін зовнішнього середовища і пристосування до них з найменшими втратами за рахунок мобілізації всіх внутрішніх резервів. Все це повинно змусити підприємство по-новому поставитися до реалізації економічної політики. У цих умовах постає питання про опрацювання особливостей діагностики ефективності менеджменту, заснованих на сучасних наукових методах. В умовах жорсткої конкурентної боротьби і швидко змінної ситуації підприємства повинні не тільки концентрувати увагу на внутрішньому стані справ, але і виробляти довгострокову стратегію поведінки, яка дозволяла б встигати за змінами, що відбуваються в їх оточенні. Метою даного дослідження є вивчення особливостей діагностики ефективності менеджменту в умовах перманентного кризового стану економіки країни. В процесі дослідження встановлено, що для отримання підприємством високих результатів господарювання необхідно найбільш повно реалізувати його ринкові можливості і забезпечити максимально високий рівень внутрішньої ефективності.
В условиях хозяйствования, которые сложились на сегодняшний день, наиболее важной задачей для предприятий является быстрая и адекватная оценка изменений внешней среды и приспособление к ним с наименьшими потерями за счет мобилизации всех внутренних резервов. Все это должно заставить предприятие по-новому отнестись к реализации экономической политики. В этих условиях возникает вопрос о разработке особенностей диагностики эффективности менеджмента, основанных на современных научных методах. В условиях жесткой конкурентной борьбы и быстро меняющейся ситуации предприятия должны не только концентрировать внимание на внутреннем состоянии дел, но и разрабатывать долгосрочную стратегию поведения, которая позволяла бы успевать за изменениями, происходящими в их окружении. Целью данного исследования является изучение особенностей диагностики эффективности менеджмента в условиях перманентного кризисного состояния экономики страны. В процессе исследования установлено, что для получения предприятием высоких результатов хозяйствования необходимо наиболее полно реализовать его рыночные возможности и обеспечить максимально высокий уровень внутренней эффективности.
In the economic conditions that have been established to date, the most important task for the companies is the fast and adequate assessment of changes in the external environment and adapt to it with minimal losses due to the mobilization of internal resources. All this should make the company a new way to treat the implementation of economic policy. In these circumstances, the question arises about the development features of the diagnostic effectiveness of management based on modern scientific methods. In the highly competitive and rapidly changing situation, the company must not only focus on the internal state of affairs, but also to develop long-term strategy of conduct, which would allow to keep pace with the changes occurring in their environment. The aim of this study is to examine the features of the diagnostic effectiveness of management in the conditions of a permanent crisis state of the economy. The study found that for good results now need to implement the management of its most complete market opportunities and ensure the highest possible level of internal efficiency.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18491
Appears in Collections:Випуск 171: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24_171_2016.pdf277.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.